پرسپولیس زلزله
محسن بنگر مدافع مياني پرسپوليس معتقد است که تجربه بالاي تيم باعث شد که سرخپوشان در بازي با صنعت نفت 3 امتياز حساس را بگيرند.

بنگر که همراه با ديگر مدافعان پرسپوليس روز خوبي را پشت سر گذاشت، در مورد بازي با صنعت نفت، مي گويد:«فکر مي‌کنم حساب شده بازي کرديم. اگر قرار بود از همان ابتدا دوندگي داشته باشيم قواي بدني‌مان تحليل مي‌رفت و استراتژي ما اين بود که اول گل نخوريم و مطمئن بوديم که بعدا گل مي‌زنيم.مانوئل هم تجربه مربيگري در چنين هوايي را داشته و زماني در عربستان فعاليت مي‌کرده است.»

او در پاسخ به اين سوال که استراتژي مانوئل براي بازي در اين گرما چه بود تاکيد مي کند:«ما با يک سيستم تقريبا دفاعي بازي کرديم. سيستم ما 2ـ4ـ4 بود که با 2 هافبک دفاعي بازي کرديم.شايد گاهي اوقات آنها نبض بازي را در دست داشتند و صاحب موقعيت شدند ولي کارماندرست بود که اول عقب‌نشيني کرديم و بعد گل زديم.»

از بنگر مي پرسيم که عملکرد خط دفاعي راضي‌کننده بود که او مي گويد:«خيلي هم خوب نبود.خط دفاعي پرسپوليس نبايد به تيم‌ها موقعيت گل بدهد.خدا را شکر که تيم گل نخورد ولي مطمئن باشيد هفته به هفته بهتر مي‌شويم. به هر حال مربي ما تازه آمده و مي‌خواهد يک سيستم جديد را در تيم جا بياندازد.»

بنگر در پاسخ به اين سوال که چرا علي کريمي نيمکت‌نشين شد مي گويد:«همانطور که گفتم استراتژي ما در ابتدا انجام بازي دفاعي بود به همين دليل بازيکنان تکنيکي وفانتزي‌باز ما نيمکت‌نشين شدند. ما در نيمه دوم و بعد از تحليل رفتن قواي بدني نفتي‌ها به اين نياز داشتيم که از بازيکنان تکنيکي خودمان استفاده کنيم و ديديد که نتيجه داد.آنها هم تيم بسيارخوبي بودند ولي ما با تجربه خودمان آنها را شکست داديم.»

بنگر در پايان حرف هايش مي گويد:«پيروزي درهفته‌هاي ابتدايي اهميت دارد و اين 3 امتيازها اندازه 10 امتياز ارزش دارد.اميدوارم در همين هفته‌هاي ابتدايي امتيازهاي خوبي بگيريم و در بازي بعدي فجرسپاسي را هم ببريم.»

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: